ÄLSKAR ER !!

Familj, vänner... ni är helt otroliga !
Känner mig så otroligt rik på nära och kära runt omkring mig, som betyder massor !

Saker som kan tyckas små i andras ögon är värdefulla för mig.

Som igår när Elin tog med Wilma till och från dagis, och Anna tog med Emil från skolan... och köpte glass till febrig Ebba
Som när Elin idag, tar Ebba när jag ska ner på VC med Tyra och Wilma, fast hon själv har häcken full..
För mig betyder det massor ! MASSOR MASSOR !! Elin du är... helt bäst helt enkelt !!!

Att veta att Emily och Malin , alltid finns där.. om jag skulle behöva er... ! Ni ställer alltid upp helhjärtat !
Therese L för uppmuntran och stöd i många frågor... Så skönt att få prata av sig !
Therese och Jimmie för att ni oxå hjälper till i stort och smått...alltid till 100% om ni kan och har möjlighet
Familjen, mamma, Bempa.. ni är oumbärliga för oss i livet...
Pappa och Helena för omtanke och kärlek, intresse för barnen fast vi bor så långt ifrån varandra

Mommo och Moffa för att ni alltid kommer ihåg oss vid namnsdagar och födelsedagar, för att ni finns där och visar ert stöd i små och stora ting !

Jana vet att du finns där... det behövs inte ringas varje dag, men när det väl gäller.. du finns det ingen tvekan.

Alla andra runt om oss... NI ÄR ALLA GULD VÄRDA !!

Var och en för sig av er, och allihop tillsammans ! Jag hade inte klarat mig utan nån av er !!!!!!!!!

Älskar er alla !! Tack för att ni finns i vårt liv !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

åhhh, blev helt tårögd.

Älskar dig med så otroligt mycket, vad hade jag varit utan dig;)

Klart jag ställer upp, tänk alla gånger du gjort det för mig och ännu gör.

Jag vet att du alltid finns där, vad det än är, och jag vill kunna göra detsamma för dig älskade syster.

2010-11-17 @ 14:39:03
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Tack för att du finns i mitt, staffans o barnens liv!! Är så skönt o veta att du alltid finns där =)

2010-11-17 @ 15:46:01
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: terese

det är alltid lika skönt att få prata av sig med dig oxå!! tack för att du finns!!!

2010-11-17 @ 16:01:33
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Mams

Fan Therese...tårarna bara sprutade!!

Älskar dig o din familj!! Självklart finns jag o Bempa alltid till hands så mycket vi bara kan!!!

O du...Ni är MINST lika viktiga för oss!!!

2010-11-17 @ 16:31:02
Postat av: Malin Hejdenberg

åååh fina Therese, Jag känner mig som miljadär som har dig! vet att du ställer upp och kommer om du kan bara jag ber dig, Du har en speciell plats i mitt hjärta. tack för att DU finns!!

Kramar

2010-11-17 @ 19:48:58
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Jana

<3

2010-11-18 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0