1:a Advent

Godmorgon !!

Helgen har vart full av roligheter, och en hes röst, trötta ögon och träningsvärk i skrattmusklerna så har det idag blivit 1:a Advent... Är det inte mysigt så säg... ?!

I fredags va det tjejkväll hos Malin.... kalasgod mat, smarrig efterrätt och massa skratt... och gråt... !
Tack Malin <3 och tack alla brudar !

Vi bestämde att göra det här oftasre.. att gå laget runt... där den som håller i tjejfesten står för maten och andra roligheter, det tycker jag vi ska försöka med :) Eller hur ????

Igår Fick jag ett sms "om du ska lägga upp några filmer på bloggen så ta dom "snälla" =)
Japp, här kommer några "snälla"

Dom blev lite mörka efter att jag lagt upp dom på Youtube.. men jaja... Ni ser o hör nog det som behövs :)










 

 








Den här filmen är lite fel filmad =) Men ju längre in i låten vi kommer, desto mer syns vi ...haha






Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha, åh herregud.Jaja, de märks att vi har kul iallafall:)

2010-11-28 @ 11:10:18
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

hahahahahahaha... så jävla snygga o för att inte tala om vilka vackra sångröster vi har =)

2010-11-28 @ 11:17:10
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: mams

Herreguuud!! Vilket gäng!!! fan va ni vrkade ha kul!



Undrar varför man måste skrika när man sjunger när man druckit ???hehehehehe

2010-11-28 @ 12:25:33
Postat av: malin

ååååååååååååh men käääääääära nån! hahahahahahahahaha

tror aldrig jag skrattat så mycket ÅT någon som jag gjorde nu :) ojojojoj.. vilken kväll!!

en gemensam sak har vi dock, INGA SÅNGRÖSTER!!!!! :)

2010-11-28 @ 13:29:02
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Ja jag måste be om hjälp och inse att det inte gör mig till en sämre mamma! Jag tycker ju inte att andra som har barnvakt är dåliga föräldrar så varför skulle någon tycka det om mig. Som ensamstående mamma känns det som jag måste ta två föräldrars arbete, stötta för två, älska för två, leka för två, busa för två osv. Men så är det inte för jag är bara en person. Så kanske dags att inse det!



Tycker att du och Patrik ska ta och boka julbord eller annat mysigt och ägna er en hel kväll åt bara varandra och rå om eran fina kärlek. Är säker på att det finns någon som tar barnen några timmar med glädjetjut!

2010-11-28 @ 21:59:37
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0