Lugnt...

.. så lugnt det nu kan va 3 och en halv dag innan man blir en familjemedlem rikare....

Skulle ha tagit det extremt lugnt idag tänkte jag, men upptäckte att tvättstugan va bokad på alla tider vi kunde tvätta, förutom idag.. så jag hade inget val.

Det kännas nu kan jag säga.. jag är heelt slut i kroppen... Ikväll blir det TIDIGT i säng och hopp om god nattsömn.
 Jag orkar inget annat just nu.

I morgon är det fredag, sista dagen på arbetsveckan för Patrik, sen är det 10 dagars pappaledighet som gäller... eller ledighet o ledighet.. men han kommer va hemma iaf :)

Nu är tjejerna i badet o jag ska lägga mig på soffan och se om sammandragningarna släpper...


Kommentarer
Postat av: Terese

hahah hade på känn att du skulle komentera detta!!! Kram

2010-05-06 @ 19:49:04
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0