Jäkla väder

.. Wilma och Emil äter frukost pch ser på barnprogram.. pedagogisk mamma va ?, som låter barnen äta frukost i vardagsrummet... men vet ni... jag tycker inte att det spelar nån roll.. !
Skulle jag en morgon säga att dom får sitta i köket så nöjer dom sig med det oxå...

Jaja, hur som helst !
Ebba sover ännu... och natten har för mig vart bedrövlig.. inte nog med vind spöregn.. jag har så ont emmelanåt att jag knappt vågar hosta...

Men men, har jag gett mig in i leken så får jag väl leken tåla :/

Idag känner jag för att sova/vila bort hela dagen... men ska ner på VC och ta blodprover inför snittet på Måndag och sen finns det massor att göra !

 Bara att packa barnens väskor inför vistelsen några dagar hos mommo och Bempa är ju en hel vetenskap.. :) Vi får se hur det blir av med allt !



Kommentarer
Postat av: malin

Haha.. det där med frukost i vardagsrummet så gör även vi här hemma =) Det e mer mys och frukosten blir säkert godare = ) Jobbigt att du ska ha ont.. men inte många dagar kvar nu. Packa väskorna och vila sen, eller packa väskorna sen och vila vila vila vila i dag =) kramar

2010-05-07 @ 08:07:28
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: elin

jag tycker med de e helt ok med frukost vid tv.n. Bara dom äter så, och som malin skrev så blir de säkert mycket godare:)

Tror du med tillåter det eftersom vi ALDRIG fick sitta vid tvn å äta av pappa, därimot fick han sitta där hur mycker han ville:) där kan man snacka pedagogisk.

2010-05-07 @ 15:14:58
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Mina barn (Hampus) får inte äta frukost vid tv, han kladdar för mycket. De orkar jag inte med. Däremot brukar sebastian få göra de ibland, när hamus bara dricker välling till frukost. De är ju helt upp till var och en hur man gör. Kram

2010-05-07 @ 17:53:06
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Terese

Klart att man får äta framför tv!! Men klarar man inte av det då blir det i köket :) kram

2010-05-07 @ 20:14:23
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0