......

Igår sov jag bort nästan hela dagen... molvärken vägrade ge med sig och på em va jag på extra kontroll o gjorde CTG-kurva som visade regelbundna sammandragningar men för oregelbundna för att det skulle anses som förlossningsvärkar...

Fick restriktioner om VILA VILA VILA... och alla som har småbarn vet hur svårt det är att hitta lugna stunder... !

Barnen måste ju få komma i första hand, samtidigt som jag inte vill riskera att förlossningen sätter igång i förtid.. det är ju trots allt planerat kejsarsnitt av en anledning !

Natten har vart lugn, eller jag har iaf sovit kortare stunder, men många !

Har en konstig spänd känsla i magen, kan inte hosta för det känns som att jag ska hosta ut bebisen och sammandragningarna är ett faktum så fort jag gör minsta ansträngning... men om 4 dagar är det över...
Då ser vårat liv helt annorlunda ut.. en liten bebis... o jisses, hur ska det gå ?! :)

Nu är det dags att gå till dagis o skola ! Sen ska jag försöka ta det lugnt !


Kommentarer
Postat av: Carola

O shit vad spännande, nära nära nu! Låter som att de kanske blir snitt tidigare tom. Lycka till när de än blir iaf :o)

2010-05-06 @ 12:40:51
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Ida

Ujujuj, nu är det nära, så himla mysigt!! Grattis igen!!

2010-05-06 @ 14:00:47
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: malin

är säker på att ni kommer klara det lika bra med denna bebis som med era 4 andra barn.. tror inte de spelar någon roll om man skaffar sig 2 eller 10 barn man e nog lika nervös varje gång =) Hoppas du får lite vila vännen!! kramar

2010-05-06 @ 16:35:25
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0