Dagarna går...

.. och allt känns så där.... Härligt...

Tyra är inte svår att älska..
Hn är redan en i familjen..känns som att hon vart här läänge.. !


redan 8 dagar gammal.. tiden bara springer iväg och vi har haft härliga dagar hemma sen vi kom hem i Onsdags förra veckan.

Trötta men härliga dagar :)

Demonen i Tyra kom fram första natten hemma *ler* ....
då hon skrek oavbrutet i typ 3 timmar..

Men det har hon kompenserat för länge sen med att va, enligt mig.. världens snällaste.

Vet inte vad som hände där den första natten... konstaterade mest att hon är bebis helt enkelt :)

Wilma är makalöst omhändertagande.. nästan så hon tar mitt jobb ;)
Ebba är väldigt nyfiken men försiktig..
Och Emil går runt och bara myser.. håller o pysslar med Tyra.. !

Vilka fantastiska ungar jag har.. är så oerhört glad över dem.
Över min familj !
Finns det nåt bättre ?

Samtidigt så blommar William-trädet, som betyder såå mycket för oss

Det betyder så mycket liv.... vi lever vidare med William runt om oss, hela tiden och varje dag !

Vi lever vidare i det vi trodde va omöjligt att överleva i.. sorgen och förlusten av sitt barn !

Igår började tjejerna på dagis igen... det märktes att dom längtat efter kompisarna, sysselsättningen..
För att inte tala om Emil... att komma tillbaka till skolan..

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men det får bli ett gäng bilder istället...













Stolt Gammelmoffa till sitt 17:e barnbarnsbarn :)


Stolt gammelmommo till sitt 17:e barnsbarnsbarn :)






William-trädet.
Ett Körsbärsträd, precis som i Nangijala...





Solen skiner in i vardagsrummet för fulla munnar..











Vår tok- Emil <3

Emil spelade match i Söndags.
Han blev vald till Målvakt.. och ni må tro att han gillade det.

Han va såå jäkla duktig, koncentrerad och hade jättekul...

Han fick massor av beröm av tränarna... både under och efter matchen..
ja, det fick alla killar i laget..
dom va helt fantastiska allihopa.. vilken kämparglädje in i sista sekund..

Dom spelade 3 matcher, totalt 120 minuter, med bara 10 minuters paus mellan varje...

Vi va måånga stolta föräldrar kan jag lova !!!

Bilderna har jag tagit från

berglundsjoqvist.blogg.se

då jag inte hunnit ladda upp mina egna.. Tack Terese :)














Kommentarer
Postat av: Terese

William-trädet är så otroligt vacket när det blommar!!! Och som du sa igår det betyder liv för er! Härligt att det trivs på eran baksida!! Kram

2010-05-18 @ 20:44:45
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag sov aldig men jag la minentund i ängen oh bara kopplade av en go stund!! Det gäller att ta till vara på den man kan och lägga sig om man skulle behöva det!! Kram

2010-05-19 @ 18:22:04
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0