Ännu en dag...

.... har passerat, nästan snabbare än jag hunnit reflektera över det !

I morse va jag tröttare än jag vart på väldigt länge.
Tack och lov så flöt morgonrutinerna på smidigt och allt kändes så enkelt...

Lämnade Emil på skolan och gick vidare till dagis, spänd för att lämna Ebba eftersom hon vart sjuk en vecka.

Men det gick bra, över förväntan... en av fröknarna hon vant sig med tog emot och visst va det lite protest.. men det kändes helt okej.

Dagen hade vart bra.. lite problem vid maten... synd när resten av dagen varit så bra.. men det blir kanske bättre i morgon.

Wilma ser fram emot påskmarschen på Torsdag och Emil har fått veta att fotbollen drar igån snart.. det ser han fram emot.. vår lille sportfåne ;)

Jag hade tänkt lägga mig och sova , men det blev en fika hos Elin efter dagis och lite prat med Anna, sen va de nästan dags o hämta barnen... som sagt.. tiden bara flyter iväg.

Hämtade barnen, va ute, gick till affären och Emil spelade innebandy...

När Jag och barnen fixat kvällsmat o ätit kom Patrik hem.

Jag åkte me Anna till stan för att kika på en ny barnvagn.. ni som känner mig vet hur svag jag är för barnvagnar, så vem kunde motstå ett sånt erbjudande. JÄTTEfin va den, så Anna slog till.. jo, liiite avis är jag allt :)

Förbi Maxi.. köpte massor massor massor av påskgodis... 29 kr kilot... så nu har vi för resten av året :)

Köpte oxå lite fina påskliljor till Williams grav.. tycker det ska bli härligt att få göra fint där uppe igen, nu när all snö försvunnit.
Den här vintern känns det som att jag förträngt mycket känslor av sorg och saknad.. det kommer ifatt mig, sakta sakta.. ju närmare hans dödsdag jag kommer..

Hem, lägga barnen o nu sitter jag här.. väntar på att det ska börja nåt bra på TV:n... men då får jag vänta... *suck*

I morrn är det en lugn dag, på Onsdag är det MVC... ska bli spännande... !

Tiden går så himla fort.. bara några veckor kvar... är jag verkligen redo för att bli fembarnsmamma... jag vet inte.. lite svårt att ångra sig nu va ? :)

Ha en härlig kväll.. jag intar soffläge nu !!!


Kommentarer
Postat av: Terese

Klart du är redo för att bli fembarnsmamma!! Inte långt kvar nu!!

2010-03-29 @ 21:22:26
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja det kan vi göra de!! Jonathan tycker det är kul att fixa och trixa med sådant!! Kram

2010-03-29 @ 21:25:31
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Therese

hua... tanken skrämmer mig en smula måste jag erkänna.... men va e de dom säger " ett barn mer eller mindra"... hoppas det är så enkelt som det låter :)

2010-03-29 @ 21:25:51
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Mams o Bempa

Du är en underbar mamma! tror inte att det skulle spela någon roll hur många du hade! du ser till att finnas för alla!!! Du är fantastisk! Älskar dig! Puss

2010-03-29 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0