Söndag !!

Söndagar är ofta så tråkiga, fulla med ångest... man får ingenting klokt gjort, eller så stressar man för att hinna med så mycket som möjligt innan måndagen kommer... !
Men när måndagen väl kommer så är det aldrig så illa som man föreställt sig :)
Hu vad jag svamlar !!

Idag har Patrik och barnen vart ute på förmiddan, jag passade på att städa av lite... men det är inte lätt när man blivit ordinerad vila av doktorn.... !

Samtidigt måste vardagen rulla och jag vägrar låta Patrik dra hela lasset själv, även om han skulle göra det utan att tveka en sekund.

H*n sparkar på där inne i magen så lite dammsugning verkade inte va nån fara på taket.

I morrn är det Wilma och Ebbas tur för Vaccination.. Dom har fått tid samtidigt, men tack o lov så följer Elin med och hjälper, tröstar den ena medans den andra får o vice versa.
Elin, du är underbar.. hur skulle vi klarat oss utan dig / er...?!

I morrn ska vi oxå (tror jag) va barnvakt för Holly..
Elin och Adde ska unna sig en bio ihop med Mamma och Bempa, och även om dom sällan ber om hjälp så är jag mer än glad att få hjälpa till tillbaka !!


Nu ska barnen i badet och disken fixas...

Jana, tack snälla fantastiska du för hjälpen med headern, du är såå duktig !
Ida, du har inte blivit utbytt :) Tänkte bara du skulle få vila lite ;)

Ha en härlig kväll !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0