Onsdag !!

Japp, då va den här dagen oxå gången... snabbt går det minsann.


Va hos BM igår och allt såg bra ut.. Magen växte på.. o hjärtljuden va bra.. ! Blodvärde o blodtryck lågt men vi får se vad det blir av det.

Ska träffa Pirrko om en vecka för att se hur det ser ut med fosterhinnorna.
Har jag tur så har det börjat läka av sig själv, vilket jag hoppas.
Har jag otur så har inget hänt och jag måste fortsätta att va restriktiv med lyft och stress *suck*
Det är jobbigt vill jag lova att inte få lyfta som man brukar... man känner sig en smula handikappad.

Malin kom o fikade.. snåla jag hade inge kaffe hemma.. Ja, ni hörde rätt ..JAG hade inge kaffe hemma.. så de fick Malin ta me sig.. :) Nu är kaffeburken dock påfylld igen.

När Patrik kom hem så åt vi mat och sen skruvade vi isär Wilmas halv-loft-säng som Jonathan skulle få.
Han har bestämt att han och Havanna ska dela rum, så nu sover dom tillsammans.. sötnosar!

Snöstorm ute, det har väl inte undgått någon.. vågar man ens ge sig ut i morgon?!? Burrrr !!!!!

Nu, mys i soffan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0