Natten !

Igår kväll när jag kom hem från Elin o adde så va Terese och jimmie här och bjöd på den sista tårtan.. även en liten Ebba va vaken som tydligen hade knölat o bökat uppe i sängen.

Lagom Terese o Jimmie skulle gå hem så vaknade en liten Wilma och hade så ont i benet att hon knappt kunde stödja på det.

I sånna lägen förbannar man vaccinationen kan jag säga.. men måste säga att hellre lite biverkningar än Svininfluensan med allt vd det skulle kunna innebära för våra barn

Alvedon till båda barnen, upp i säng.. !
Wilma somnade nästan på en gång.. men Ebba.. hon grät nog oavbrutet fram tills klockan halv fyra.
Febern kom smygande o när vi tog tempen så hade hon 40,7. Lilla pluttan.

Halv fem ringde Patriks klocka och han gick upp o åkte till jobbet.
 Jag känner mig lagpm trött och mör idag, så jag vågar inte ens tänka på Patrik som dessutom måste jobba.

Idag blir det inge dagis för tjejerna och Anna är snäll och tar med Emil till o från skolan idag...! Tack snälla, guld värt !!

Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka få i mig nån frukost!
I eftermiddag blir det MVC!


Kommentarer
Postat av: Emily

Stackars Ebba. 40,7 är ju riktigt högt men barn klarar väl sånt bättre än vi vuxna. Hoppas båda barnen mår bättre idag och att du kan vila lite. Kramar

2010-01-26 @ 10:35:27
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag förstår precis vad du menar, jobbigt men ändå så är de ju så synd om barnen, man vill bara byta plats.. Du som har blivit ordinerad vila.. Hoppas du har någon som hjälper dig om nu patrik ska vara borta hela kvällen med. Staffan slutar 4, slå en signal om du behöver hjälp.Ja är där på 2 sek =) Kramar

2010-01-26 @ 14:40:09
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Eva

Ska du ha en till? Barn alltså!? Kaniner ;) Snart får ni flytta till större... vår gård är snart till salu.

Hopaps ni har det bra!!



Många kramar

2010-01-26 @ 15:00:53
URL: http://naarendra.spaces.live.com
Postat av: Therese

Eva : haha.. ja... ! Sterilisering är första prioritering efter den här graviditeten, preventivmedel är ju bara att kasta pengarna i sjön :/

Jo större behöver vi nog allt... men vi vill helst stanna på ön!! Men ska ni sälja? Varför ?

2010-01-26 @ 16:31:35
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack Emily :) Men dom har piggnat på sig en smula nu, så det ska nog gå bra !!! Kram

2010-01-26 @ 16:32:28
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0