Jesus lever !!!

"Ingen postutdelning på Gotland idag" stod det på helagotland.se i Morse.
Men vid lunch hade jag redan glömt det o kollade ändå i lådan.. då fann jag detta brev :)

JESUS LEVER

Jo, det är faktiskt sant!
2000 år and still going strong

Jesus älskar DIG och har en mening med ditt liv.
Utan Honom är du på väg till helvetet, oavsett dina goda gärningar.
Med honom får du ett spännande liv, både här på jorden och i all evighet

Helt rätt, att tro på Jesus är inte särskilt normalt. Om du vill veta mer om varför vissa människor (som jag...) ändå gör det så är du välkommen hem till mig ! Vill talar om allt !

Måndagar 18.00 - 19.30, tullhagsvägen 2
Start 1 feb

Det måste ju va ett skämt eller hur ?
Någon som fyller år.. eller?
Jag fick mig iallafall ett gott skratt.. nej.. jag asgarvade !!

Så kära Slitebor, vill ni oxå skratta lite så titta efter i brevlådan :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha!! Henrik Sandelius bor på den adressen och fyller år idag!

2010-01-28 @ 16:19:10
Postat av: malin hejdenberg

hahahaha ja jag fick också de i brevlådan i dag haha

2010-01-28 @ 22:20:24
Postat av: terese

hej hej...det är på riktigt... han finns alltså den där jonathan... han är jättekrsiten å lite knäpp,,, hihi min kompis känner till honom, och detta är sant!!!

2010-01-28 @ 23:57:44
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Mams o Bempa

hahahahahah! nästan så man blir nyfiken ju! hahaha

2010-01-29 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0