.........

Ja då sover tjejerna.
 Ikväll blev det gurka, morötter och dip till Lördagsmys.. det va uppskattat vill jag lova... Ebba gillade inte dippen med de andra gick hem...

Nu har Patrik o Emil tagit fram Hockeyspelet :) Och jag tvättar :( Ett nödvändigt ont !

I morrn blir det kalas.. Terese har fyllt år så vi är ditbjudna på kalas.. 25 år har hon fyllt.. ojoj, de va längesen man va så ung :) Här börjar 30-årskrisen smyga sig på eller vad säger du jimmie ;)  
nej riktigt så illa är det inte.. !


Nu har jag blivit inkallad som domare och snart kallar tvättstugan..

Fasiken va skönt det känns me en blogg igen.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å fasiken va skönt att ha dig tillbaka på spåret Therese=) Har saknat dina uppdateringar och härliga bilder på din och familjens vardag. Välkommen tillbaka! Kram

2010-01-23 @ 21:14:48
Postat av: Anna Ahlvin

Å det var jag som la förra inlägget... det kom visste inte med=) Tihi

2010-01-23 @ 21:15:54
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: terese

hjärtligt välkommen tillbaka, inte en dag för sent!!!!!!!! vi måste dricka kaffe snart...

kraam

2010-01-23 @ 21:16:00
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Carola

Kul att få läsa lite om dig och din härliga familj igen!

2010-01-23 @ 21:36:45
Postat av: linda

Bra val att blogga igen!

2010-01-24 @ 15:35:09
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0