På bättringsvägen...

ja, det är vi.. eller vi och vi ..dom övriga i min familj.
Jag har dock än så länge klarat mig.. :)
Jag säger bara 10 VITPEPPARKORN om dagen.. det funkar faktiskt för mig.. och har gjort varje gång maginfluensan kommit på besök i vår familj...

Emil kräktes i natt men känner sig lite piggare idag.. maten är det dock svårt med, både för Emil och Patrik.
 Så nu står det en Hallon och björnbärspaj i Ugnen.. och med lite kall vaniljsås, så kanske dom kan få i sig lite iallafall.. :)
Vi får nog isolera oss en dag eller två till.

Snart är helgen förbi igen.. och på Måndag är det dagis igen, förhoppningsvis även för Ebba.
Jag bävar och gruvar mig.. men det måste väl bli bra tillslut?
Jag vill tro det.. jag måste tro det.. !!

Igår va jag och Systeryster i stan och handlade lite.. alltid skönt att fylla på, det behövs.
Wilma fyller år på fredag, och Patrik på Torsdag. Wilma är klar, men Patrik.. va tusan köper vi till honom ?


Nu fikar vi !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0