Kan ni tänka er....

..att jag snart ska börja med maten.. och kan ni tänka er.. vi ska äta TACOS !!!!!!!! Är ni förvånade ? Nej, jag trodde inte det ;) Vi älskar Tacos, så är det !

Ikväll blir det nog bara mini fredagsmys.. alla får faktiskt sällt gå i säng TIDIGT, även jag o Patrik. Klockan 6 ringer klockan i morgon bitti.. *gäsp*. Sen ska dfet serveras frukost och packas Matsäck innan vi drar till Hemse och kollar på Emil som spelar Hockey.

Jag och Patrik har handlat ingredienser till en kycklingröra och en Tonfiskröra som vi tänkte att vi skulle fylla några beguetter med.. ..Jag är grymt sugen :) Det blir nog perfekt lunch.

Ebba o Wilma har vart på dagis hela dagen idag.. det har gått kanoners..
Nu är Ebba oxå en inbiten dagisunge :)
Hon verkar trivas som fisken i vattnet och det är en fröjd att se henne gå omkring bland nya kamrater och bara le.
Hon myser !!! Dom kamrater hon lär känna nu kommer att följas åt hela vägen genom åren på föskolan och vidare upp i skolan.. det känns jättebra! Tryggt !


Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

haha jag e inte det minsta förvånad :D:D

2010-02-13 @ 20:26:00
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0