Ja...

... då va även Onsdagen förbi.
Emils magsjuka va inte mycket till magsjuka och det tackar vi för.
Det blev bara några kräkningar tidigt i morse och sen har han ätit och druckit som vanligt hela dagen och fått behålla allt.
Vi har till och med städat och möblerat om i hans rum, och Emil själv va me o röjde... så det får bli skola i morrn om inget händer under natten.

Ebba har gått "heldag" på dagis mellan 08,30-14,30.
Det har gått bra och idag när vi hämtade så skrattade hon av förtjusning när vi kom istället för att gråta för att hon saknat oss.. det känns som ett stort steg i rätt riktning.

Nästa vecka börjar allvaret med dagis på "riktigt"
Kommer ha barnen 08,30-13,00 på dagis
Det känns kanon... då får jag ha dem hemma så jag får min "dos" samtidigt som dom får sin behövda "dos" av dagis som dom så väl behöver.
Det är väl en bra kompromiss :)

Nu blir det slapp i soffan, lyxfällan och Efterlyst... nåt bättre finns faktiskt inte att se :(

Måste bara skicka all världens "krya på dig kramar" till min Moffa Ove.
Vi tänker på dig och Mommo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0