Dagen !!

Vet knappt vad jag pysslat med sen jag lämnade Dagis i morse. Grubblat och funderat.. tänkt och tänkt.. känner mig heelt trött i huvudet.

Tillslut blev klockan ÄNTLIGEN ett och jag gick till dagis.
 Ebba hade somnat vid elva, precis innan maten så när jag kom så satt hon med sin inskolningsfröken och åt mat. Hon blev så glad när jag kom o vinkade så glatt.. en härlig känsla infann sig.. en tanke om att "kanske kan det här bli bra ändå"

Nu är dom lediga i morgon, sen är det helg.. !
Vi samlar nya krafter och tar nya tag på Måndag.
Jag vill bara säga att trots en (enligt mig) lite märklig verksamhet så har jag ändå känt att jag blivit tagen på allvar av personalen i allt det här.. inte kanske att någon håller med mig i mina funderingar kring verksamheten, men åtminstone att dom lyssnar och tar min oro på allvar... det känns som en trygghet.. !!

Jag skulle kunna skriva av mig hur mycket som helst om mina åsikter o tankar.. men jag väljer att utelämna vissa delar.. vi bor i slite och min avsikt är inte att på något sätt svartmåla vårt dagis...verkligen inte !

 Men tycka och tänka om det som rör mina barn tänker jag inte sluta att göra, för det skulle i praktiken innebära att jag struntade i hur mina barns dag ser ut.. för mig existerar inte det.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0