Världens bästa ..........

Elin... det är min syster det... <3




Jag kan inte med ord beskriva hur mycket hon betyder för mig, för min familj..
Hur fantastiskt delaktig och fantastiskt underbar hon är med mina barn...
Hur hon hjälper, stöttar och alltid finns där... i stort o smått...

Vi är så otroligt olika hon och jag... Ändå älskar jag henne så in i norden... för att hon står ut med mig... o mina små egenheter :)
Men det finns saker som jag sagt för sällan eller inte alls till henne.... om hur mycket jag faktiskt uppskattar henne och hennes familj !

Hon finns alltid där med en hjälpande hand.. skjutsar om vi behöver till stan, underlättar i vardagen, fixar mitt hår och smink till de finasre tillställningarna.. :)  bara vetskapen av att hon finns där.. alltid... betyder.. mer än jag kan beskriva.
Ett tack är långt ifrån bevis på min uppskattning

Hon är också en fantastisk mamma till sin Holly, det finns många saker jag beundrar hos henne... och fast hon är min lillasyster så ser JAG upp till HENNE oftare än jag tror hon vet om......

Elin jag är så glad att du finns i vårt liv... Älskar dig <3


"En syster är någon att stångas mot,
någon att trösta, någon att gräla med.
En syster lånar nästan allt man äger och har
- och lämnar bara tillbaka endel"

;)








Kommentarer
Postat av: elin

Men guuuuud!! va söt du är!!! ÄLSKAR dig oändligt mycket och kan inte säga mycket annat än Dito i allt du skrev:) puss

2010-12-05 @ 18:52:02
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: malin

Ni är verkligen lyckligt lottade som har en sån underbar relation till varandra, bor så nära,barn i samma ålder som vill leka, ni ses varje dag =) Jag glömmer faktiskt bort ibland att ni är syskon =) Men ta verkligen verkligen verkligen tillvara på varandra! Det vet Jag att ni gör dock, men ta verkligen tillvara på det,

Ja Elin är verkligen en underbar person, det e du också Therese :) Kram

2010-12-06 @ 18:17:43
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0