Stress stress stress..........

och pyssel och bök och sen är allt över i ett enda nafs... lika fort som julen kommer så är det borta igen... men men, det är mysigt så längde det varar och det är helt klart värt besväret !

Patrik har vart hemma från Jobbet idag... Magsjuka... ja ni läste rätt :( Lagom till Jul och allt. Jag går inte in på några detaljer men om jag säger som så att han spenderat den mesta av sin vakna tid på Toletten så förstår ni säkert vad jag menar.. :/
Och nu ikväll börjar jag känna mig illamående....bläääää vill inte !!!!

Jag o barnen gick bort och kalasade vid Adde en stund som fyllde 25 idag.. Smörgåstårta bjöds det på, så där va våran kvällsmat räddad ! Tack :)

Ikväll har det städats och slagits in paket för fullt... jag har tvättat o fixat. Fasiken vad jag älskar att ha tvättstuga. Tvätta 10 mskiner tvätt på 3 timmar och sen är det klart för en hel vecka framöver... Nice !!!!!!

Nä.. fortsätta med det som fixas skall..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0