Vettigt o vettigt...

Varför måste man alltid göra en massa vettigt bara för att man är vuxen ?

Idag har jag frostat av frysen, de va vettigt... och så har jag slappat framför TV:n .. det räknas väl som mindre vettigt.

Till lunch åt jag makaroner o ketchup.. ajabaja.. fint ska de va när man är vuxen...

Barnen fick iallafall potatis smäckor brunsås och GRÖNSAKER ikväll.. vettigt värre !!

Det här blev inget varken vettigt eller vuxet inlägg.. nu väntar bara vettiga saker på att bli gjorda.. 

I morgon när jag vaknar kanske jag känner mig vuxen igen :).... och vettig !!


 Gonatt


Kommentarer
Postat av: Carola

hehe härligt inlägg gumman!!

2010-08-20 @ 12:16:31
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0