SOL !!!!

Idag skiner solen, de är varmt, barnen är lediga från dagis och fritids  <3  ... kan ju hoppas att sommaren är på väg tillbaka även fast väderprognoserna för resten av vecka ser mörka ut :(

Igår va jag och Emily och spelade minigolf med Sebastian och Emil..

Jag har nog inte spelat på 6-7 år, men ändå vann jag.. de ni :)

Nästa vecka åker Sebastian till sin pappa och pengarna sinar alltid snabbare på kontot än man förväntar sig så vi passade på :)
Avslutade med glass på pressbyrån .. mumsigt värre.

Idag vaknade Tyra TIDIGT.. klockan 6... hon som annars sovit hela nätter sen hon va 6 veckor, men i morse ville hon upp tidigt.. det ville INTE jag... men men... That´s life !

Kaffe och frukost och nu sitter barnen o målar.. Jag har fått dammsuga och fixat lite...

Ikväll väntar ett berg av tvätt ! och fredagsmys givetvis :)

Nu kommer lite bilder ... !


 



































Ebba är en riktig pussgurka :) Men Wilma är inte lika pussig av sig.. åtminstone inte när det gäller snorpussar från lillasyster :)


Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

inte visste ja att du va en sån hejare på golf inte =) underbara ungar!! =) fina bilder.. hoppas ni har det bra, kramar

2010-08-06 @ 14:20:34
Postat av: Mams

Alltid lika mysigt o läsa din blogg...O alla bilder du lägger upp...supermysigt! ändå har jag förmånen att kunna träffa alla härliga ungar precis när jag vill...!!! Ändå är det så härligt att läsa o se dina bilder!! Puss o kram!

2010-08-06 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0