Kontrollerarat Kaos

Satt o tittade på Rachel Ray...

En gäst, trebarns mamma berättade att hon hemma hade ett kontrollerat kaos :)

Jag kunde inte sagt det bättre själv...
Att hon 99,9 % i fallen blir avbruten i det hon gör.. :)
Hm, jag tycker jag känner igen mig... !

Det har gått kanon att lämna barnen på dagis den här veckan.
Trodde att det skulle bli lite svårigheter efter 3 veckors ledighet men dom har klarat det GALANT !
Det känns skönt.

Igår rensade jag kartonger... kartong efter kartong..
Hade 16 kartonger med barnkläder i förådet, nu finns där bara 8 kvar :) Känner mig nöjd...
3 kartonger och en stor blå ikeakasse hamnade hos Emily, hoppas dom kommer göra mer nytta där än i mitt föråd.. resten får åka till Röda korset...



Nu letar jag bara en overall till Ebba i storlek 86, och vinterkängor storlek 24.. sen tror jag vi har allt vi behöver inför vintern...
Då plånboken inte är av den tjockaste modellen så funkar det bra med bagagnat.. något jag aldrig skulle kunnat tänka mig när vi bara hade Emil...

Konstigt hur man ändrar sina värderingar i livet efter hand...

Nu ska jag städa lite o sen blir det väl troligtvis nån lunch.. om jag inte hinner bli avbruten innan dess ;)

Ha en superdag !!



Kommentarer
Postat av: Carola

Ja alla dessa barnkläder :p Begagnat är toppen (tyckte inte jag heller när vi bara hade Leia ;o) )Men nu så blir jag överlycklig av lite ärvkläder hihi. Kan tyvärr inte hjälpa dig med overallen o skorna, men hoppas du får napp nån annanstans. Jag handlar jättemycket på tradera!

2010-08-05 @ 11:53:53
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0