Helgen !

Ja mina vänner, då va den här helgen gången oxå.. vart tar dagarna vägen...?

Vet att jag tjatar om det.. men allt bara ...går så fort.

Tyra blir snart tre månader, om några dagar skulle William ha fyllt 6 år, för att inte tala om hur snabbt Emils sommarlov gått.. snart börjar han ETTAN.. första klass.. vart har 7 år av min "lilla" Emils liv tagit vägen...

Nog njuter vi av varenda dag, men snart känns det som att ungarna är vuxna :)

I går spenderade vi dagen med Emily och barnen.

Åkte till stan och handlade stövlar till Hampus och Edvinoch svlutade med grillspett och pommes härhemma.

När barnen somnat så cyklade jag ner till Emily där det blev lite vin och prat...

Idag har vi tagit det lugnt. Gjort tappra försök att rensa i hallen och komma på en bra lösning för förvaring inför alla höst och vinerkläder som ska plockas fram så småningom..

I morgon är det ny vecka.. så snart är det helg igen :)

Elin Hejdenberg och familjen runt omkring ! Ni finns i mina tankar ! <3<3



Wilma och Tyra myser på filten 






Emil gillar verkligen Tyra, syns det ? :)






Det börjar bli trångt i pappas stora famn






Wilma vill så gärna göra allt vi gör, här får Tyra lite mat av stolt storasyster !






Coola Ebba :) eller ska vi kalla henne Holly JR ? ;) Alltid full i bus !


Kommentarer
Postat av: Mams

Härliga bilder! framför allt den med Patrik o ungarna!! puss

2010-08-08 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0