Helgen närmar sig !

Ja, då va det snart helg igen... något som definitivt är här är HÖSTEN... på gott och ont.

Jag gillar att det blir svalare men avskyr regnet..

Idag sprang jag med Tyra och Ebba i vagnen och Wilma på ryggen.. det VRÄKTE ner :) men vi skrattade och ungarna tycktedet va kul hehe

Jag har inte så mycket att skriva.
I helgen är det slite marknad. på lördag jobbar jag på tivolit för Hockeyn och på söndag är det kioskjobb för fotbollen när grabbarna spelar match.

Kastar in lite bilder från dagarna som gått...
































































































Kommentarer
Postat av: Emily

Vilka söta små hundar =) Kan tänka mig att wilma skrattade när ni sprang, synd jag missade det.. haha

2010-08-26 @ 13:02:53
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0