Har jag glömt berätta.....

Har ju glömt berätta att vi fått tid för Ebba till St Eriks ögonsjukhus.

Vi ska upp och operera bort hennes "knöl" (dermoid) vid ögat.






Ska bli skönt att få det gjort även om jag kännermig nervös.. massa tankar som för oss tillbaka i den sjukhusvärld vi levde i för några år sen, med cancer, sövningar och åtskilliga röntgenundersökningar!

Hoppas hoppas att det "bara" är en godartad tumör som dom säger !

Idag ska jag ringa Facket, jag ska städa och i em blir det kalas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid det tagit innan ni fick tiden. Skönt att det nu blir av snart! Hoppas innerligt att det inte är något allvarligt. Men en sådan otur kan ni ju bara inte ha!

2010-08-27 @ 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0