!!

Idag känner jag en gnagande oro, den handlar om dagis.

Men inget jag tänker skriva om här,
det blir bara en massa åsikter då.. åsikter som jag inte orkar lyssna på eller försvara.. det är som det är på dagis..

inget som går att ändra på... (eller ?)

ingen som vill förändra..

men visst är väl förskolan till för barnen ?
Vill man inte göra det bästa möjliga för alla barn där.

Har man inte tid att ta konflikter mellan barnen, trösta dom som är ledsna, se till att alla har det bra..
då kanske det är dags att fundera över situationen eller ?

jag kan väl omöjligt vara ute o cykla i dessa funderingar ?

Nu hoppas jag att timmarna går fort så jag snart får hämta dom...

Igår va medlemmar ur Måndagsklubben här =) Vi fiklade skrattade o pratade strunt...
Elin och Ida kom oxå.. lämnade lite shopping från Ikea som jag beställt.. och GODIS.. Mentos Cola.. gissa ni hur gott det är ´=)

och godis som fanns när jag va barn... hundpruttar, måsskitar och öronvax.. minns ni det godiset ?? Best ever =)

Nu kallar Tyra på min uppmärksamhet under babygymmet !

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0