<3<3 William 6 år <3<3

Idag svämmar tankarna över... härliga William som fattas oss så vi går sönder... Härliga William, som funnits här, och som VI fick äran att lära känna... älska !

Samtidigt är Jag är så trött på att tiden fortsätter gå utan att han kommer tillbaka.
Jag tappar ord, fotfäste och känslor

 

Och detta ständiga att trycka undan för att ens orka andas ! 
Att jag gav dig liv William.

Jag ville dig liv. Min älskade.

Och varför skulle vi vilja, ens ana, ett anpassat liv utan dig?

Idag fyller du 6 år , idag är det stort kalas i Nangijala.. vi kalasar för dig här nere.. ska åka till "din plats"... blåsa ballonger, fika.. sjunga... !

Alltid i våra hjärtan <3























 





 

 





Bästa vänner <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååh, finner inga ord. tomt de känns utan honom, inte minst för er.. jag kunde föreställa mig hur livet efter cancern skulle bli så annorlunda med honom som ljuspunkt i mitt liv. även fast jag inte kan ta på honom o pussa på honom fysiskt, så kommer han alltid, alltid att vara ihågkommen och älskad av mig. han kommer alltid att vara den jag tänker på, den jag får styrkan av att fortsätta kämpa vidare, när jag är på botten. precis som jag lovade honom.

tänker på mycket på dig lille william! det gör så ont!

Du är och kommer alltid att vara mycket saknad och älskad av mig, gubben.

Din bästis Jennifer, för alltid.

<3

2010-08-17 @ 10:34:28
Postat av: caroline

Jag finner inga ord! Lider med er! Aldrig fick jag äran att träffa mitt kusinbarn, men lika stor är smärtan inom mig. Tänker på er! Kram

2010-08-17 @ 11:39:31
URL: http://carrro.devote.se
Postat av: Emily

Tänker på er idag. Finner inte de rätta orden. Massa kärlek till er alla <3

2010-08-17 @ 12:54:49
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-17 @ 17:55:10
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen ni känt våra extra tankar på er idag,Williams 6-årsdag.Så fina bilder du lagt in,de berör,känns i hjärtat med blandade känslor.Finns så många tankar,känslor vi vill delge er men blir aldrig detsamma när man försöker skriva ner dem i ord.Anar att stunden vid"Williams plats"blev fin,men anar också all sorg,saknad,längtan,alla varför ni känner.

Kramar!

2010-08-17 @ 20:50:03
Postat av: malin hejdenberg

finner inga ord Therese, ledsamt att läsa men ler när ja ser bilderna på honom, vilken fantastisk gnista Jag ser i hans ögon.. Han va verkligen lycklig, ända till slutet. Tack vare er!!!! Ett hipp hipp HURRA och fyrfaldit leve för William. HURRA HURRA HURRA HURRA!!

kramar Malin

2010-08-17 @ 21:18:49
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0