1 Augusti

Ja hörreni... 3 veckors semester har flugit iväg.. och vi har inte gjort nåt vettigt :)
Men det är väl så det ska va på sommaren..

Tyra kom iallafall hem frisk och välbehållen efter 4 dagar på lassis.. hon är ännu lite rosslig och i morgon är det slutbesiktning för henne... !


I fredags hade vi en sjukt rolig kväll med Terese och jimmie, Elin och Adde...

Hade egentligen inte tänkt lägga ut några bilder.. men nu när jag kommit så här långt så kan jag inte låta bli...

Här kommer dom, så håll till godo.. :)

Och för känsliga läsare.. ta bilderna med en nypa salt.. vi är inte galna på riktigt :)

TORKTUMLARE ELLER SEXPACK ????




Grabbarna började med att mäta magar... =) Vem har störst?
Det gällde att spänna ut den för kung o fosterland !!



Jimmie gav upp ganska fort och insåg att han blivit slagen med hästlängder.. :)




Japp, Många asgarv blev det



Sen blev det Bodybuilding... observera dom målade magrutorna för exakt imitering av de största inom Bodybuilding :)



Adde undrar om musklerna blir större om man spänner dom i ansiktet oxå...



Jo men ser man på.. det blev dom... haha


Sen visade Patrik upp sin mage.. som varit gravid lika många gånger som min, dvs fem gånger... sympatigravid åtminstone, men det har minsann satt sina spår hos honom oxå ;)



haha...


Det va dom mindre seriösa bilderna jag hade att bjuda på.. :) Nu kommer dom mer seriösa...




Emil har gått på hockeyskola.. och han har haft enormt roligt...

På en vecka hann dom med tio timmar på isen, och jag vill lova att han hade träningsvärk.. ändå tyckte han att de va de bästa han gjort..

Han älskar verkligen hockeyn.












Tyra växer och blir stor... Redan tre månader gammal är hon snart...























I morgon drar vardagen igång på allvar..

 Patrik börjar jobba men barnen har ledigt ännu en dag innan det är dags för dagis.

Ska bli skönt att det blir vardag igen, med allt vad det innebär... även om det har vart ljuvliga tre veckor ihop med hela familjen.

Nu väntar bad för tjejerna och sen förberedelser för i morgon...

Lovar att bli bättre på att blogga... tror jag.. ;)







Kommentarer
Postat av: Ida

Så jäkla roliga ni är då ;) o snart får jag träffa er alla o lilla tyra som jag inte sett ännu! ska bli så mysigt, hihi.. kramis

2010-08-01 @ 18:45:12
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggingar =) Vilket härligt liv ni verkar leva.. rikt på glädjeämnen kan man väl lugnt påstå !!

2010-08-02 @ 20:39:48
Postat av: Terese

Ja fy vad kul vi hade!! Men var tog våra tävlingsbilder ivägen?? :) hahaha kram

2010-08-02 @ 20:59:57
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Therese

Dom är sekretessbelagda... du van ju STOOORT ;)

2010-08-02 @ 21:05:24
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0