Havannas Dop !!

Idag va de Havannas dag.
Hennes dop !

Jag bävade mig lite inför den kyrkliga poceduren för sist va besökte Othem kyrka invändigt va vid Williams dop och sedan dess har vi inte satt vår fot där, gått ur kyrkan och fnyser när någon nämner Gud.. men det är vår uppfattning..

Dopet i kyrkan va dock otroligt fint.. prästen va jättebra, spontan och väldigt inriktad på Havanna och hennes familj.
Adde sjöng och spelade Halleluja  och.. ja det va Havannas stund... mina tankar gick enbart till Havanna, vilket kändes skönt !

Jag har fått äran att vara fadder vilket känns som en stor ära... får se hur vi ska förvalta den uppgiften på bästa sätt :)

Efteråt serverades massor av god mat och trevligt sällskap.

Mycket roligt att Havannas Farmor och Faster kom, det uppskattades av många !

Nu sover barnen, jag är fortfarande PROPPmätt.. och soffan ser bra lockande ut... !

I morgon ser vädret ut att bli fint säger dom som tror sig veta, så vi får väl hoppas på det !

Nu SKRIKER soffan efter mig och min rygg skriker efter en varm och härlig vetekudde...  :)

ByeBye


Kommentarer
Postat av: malin

Jaa det va verkligen ett jätte fint dop och super kul att Havannas farmor och faster kom..

super trevligt!! tack snälla för att vi fick åka med er! super snällt verkligen, menar e ju en bit att gå =) kram

2010-04-10 @ 21:18:01
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0