Slutsatser !!!

jaha, vad drar vi för slutsatser av den här omgången av kräksjuka?
För hur är det man säger, att ur allt ont kommer alltid nåt gott....

Det jag kan komma på som om möjligt skulle kunna vara positivt är att jag fick tvätta (om än hela natten) alla kuddar och täcken.. och då pratar vi 14 kuddar och 7 täcken.
Ja och så alla lakan förstås... det blev 8 stycken... o X antal örngott...
Så de va ju bra...

Patriks mage är ännu ur balans, han bor mestadels på toa, mer detaljer än så tror jag inte ni vill ha. Men just nu så tror jag det är biverkningar av kåvepeninen. Inge jobb för honom i morgon :/ men sen hoppas vi att han är fit for fight igen !

En stor kyl och en ny frys har vi fått. Det blev PERFEKT !!!!! Tack Erika och Robban :)

Nu mysar vi ner oss i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0