En kväll med Elin....

gick hem till Elin vid 8 tiden... vi skulle titta igenom gamla kort, dricka vin och bara mysa.

Vi började att se filmen "I rymden finns inga känslor"... jättebra film, och rolig om en pojke med asberger... Absolut sevärd...

Sen gav vi oss på alla , eller typ 1/10 av alla filmsnuttar "från förr" , när barnen va mindre... o herregud säger jag bara, vad vi skrattade... fattar inte att dom vart så små... Det va riktigt roligt...

Vet ni, jag är så fruktansvärd glad att jag har Elin i mitt liv... tänkte på det flera gånger i går kväll.
Här sitter hon och jag med varsin familj och har närmare kontakt än vad jag ens kunnat föreställa mig... för typ 7 år, när hon va världens jobbigaste lillasyster och jag va världens tjatigaste o jobbigaste storasyster.. haha

LOVE YOU <3



Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

Mysig kväll ni måste ha haft =) ja ni ska vara så jädra glada över att ni har varandra, och har varandra så nära som ni har.. Det måste vara guld och ta verkligen tillvara på det!!!!!

Kramar

2011-01-29 @ 09:39:44
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/
Postat av: Elin

ÄLSKAR DIG!!!!!

2011-01-29 @ 12:08:14
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: terese

ja det är underbart med syskon.. men hos mig så är det min lillasyster som är den tjatiga å jobbigaste.. å jag den som är lite wild å crazy..

elin är en underbart kul å trevlig människa.. som sin syster ungefär... va glada över varandra.. kraaaam

2011-01-29 @ 13:04:39
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0