Sitter o väntar......

...... att hämta tjejerna på dagis. Idag är det första dagen som Ebba fått laktosfri kost på dagis, ska bli spännande o höra om hon märkt nån skillnad... men det makar ju inte annorlunda så det borde inte va några konstigheter....

Sen rullar väl kvällen på som vanligt, hockeyträning som vanligt.... och om en månad bär det av till fastlandet och hockeycup... jag längtar...
Emil tycker det ska bli superlyxigt att bo på hotell och även om det inte är presidentsviten vi ska bo i så känns dt ändå spännande... :)

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite mat....

Tänker mycket på det där med rökningen igen... såg precis reklamen " jag älskar att röka, det är en del av den jag är "
Kanske ska jag ta mig i kragen igen... hur svårt kan det va liksom... men ska kanske inte bestämma mig att på måndag gör jag det... ska kanske säga om en månad ?
Jag är bara så trött på att alltid få frågan om jag är gravid haha....

vi får se hur det blir.... men jo, jag ska ta tag i det igen....

Kommentarer
Postat av: Emily

Tror nog de är du som tycker de ska bli lyxigt men du skyller lite på Emil.. haha.. jag tycker de ska bli superlyxigt. Längtar!!



Kanske vi ska sluta tillsammans, jag vill innerst inne sluta.. kanske går bättre om de är fler än jag. I slutändan hänger det ju på en själv men de är ju svårare när folk runt en röker, tycker jag :)

2011-02-09 @ 14:11:57
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0