En klängapa.........

har flyttat in, eller hon har bott här i ungefär en månad nu =)
Jag pratar naturligtvis om Tyra....
När jag är hemma s vill hon va i famnen HEEEELA tiden... jag får knappt något gjort här hemma...

Men, när Patrik kommer hem och jag går nån annanstans, då kan hon minsann ligga på golvet o roa sig själv ganska långa stunder,  Patrik hinner med både det ena o det andra :) Är det vad man kallar "Mammafenomnet" ? eller Mamma-gris som Ebba kallar det ....=)

Den här veckan har vart en vecka full av saker att göra....

Måndag : LEDIGT

Tisdag : Wilma dans, storhandel i stan

Onsdag: Emil hockeyträning

Torsdag: Emil Bandyträning, Bio med Emily o Elin

Fredag: Wilma kyrkansbarntimmar, Jag möte med aktivungdom

Lördag: Emil Hockeymatch och på kvällen ska jag o Emily fixa maten till tjejfesten

Söndag: Emil hockeyträning, Patrik hockeyträning på kvällen



Kommentarer
Postat av: Terese

visst är det härligt :)

2011-02-04 @ 09:53:53
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0