Tisdag !!

Uppe me tuppen... nej, i morse va jag vaken INNAN tuppen..

Halv 4 började plogbilen köra ommkring o skotta snö.. snö som knappt fanns så han skrapade sin skopa i asfalten.
 Hela slite måste ha vaknat...

Lagom jag lyckats somna om så börjar grannen Skotta sin baksida.. HALV SEX... Halllååå , va e de me folk??

Hur nödvändigt kan de va att skotta bort snö såå tidigt på morgonen ?
Hade hon gått ut och gjort det nu så hade hon dessutom haft turen att få lapa lite sol...

Så ja, jag har vaknat på fel sida idag...

Tur att lämningen på dagis gick bra.
Ebba gnällde innan det va dags att lämna över till en fröken.. hon visste precis vad som va i görningen.. men sträckte armarna efter en av "sina" fröknar när jag sa att de va dags för mig att gå.

Hon grät och va ledsen, men inte alls som de har vart tidigare.
Detta är den 2:a dagen som det går bra.. men jag vågar inte hoppa högt ännu...

Det viktiga nu tror jag är att vi låter Ebba bestämma takten, hon behöver faktiskt tryggheten hos nån av "sina" fröknar, och jag hoppas att man kan komma att tillmötesgå hennes behov så länge hon har det...

Nu kommer snart Casper o Terese på Fika... trevligt trevligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0