Stolt !!

Idag gick Patrik upp med barnen när dom tyckte att de va dags :) Typ 7..

 Jag tyckte inte det va dags och låg och drog mig till 07.50 :)
Det gjorde nog varken från eller till.. jag va lika trött när jag gick upp iallafall.

Idag är det fredag och mys.

Ska hämta bilen i stan som är på verksta´, för jag vet inte vilken gång i ordningen... och så blir det säkert att va ute en stund.. Ebba älskar att va ute... !

I morse när jag slog på datan hade jag fått mail av Emils Hockeytränare.
Det va laguppställningen inför matchen i morgon.
Emil tillhör Hockeyskolan eftersom detta vart hans första år på isen.

Men Ronnie skrev :
" I bilaga ser ni laguppställningarna. Enda förändingarna är att jag flyttat Emil Hedman och DH till U10 laget, de har verkligen jobbat hårt för detta denna säsong, och förtjänar det verkligen."

Vet ni ? Kan man bli annat än stolt ?
Och ni skulle sett Emil... hans ögon, när jag läste upp mailet. Han blev jätteglad :) och stolt såklart !!
Han gillar verkligen Hockeyn.. och sånna här grejer gör det ju ännu roligare kan jag tro.

Nu ska jag städa lite, sen har jag lovat Wilma att vi ska gå till apoteket å köpa nya tandborstar..:)

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Mams

HAn är ju bara världens bästa Emil!!! Eller hur! Och så har han världens stoltaste mommo o Bempa oxå!!! ´Ska bli spännande o se honom i morrn! puss puss

2010-03-19 @ 14:14:46
Postat av: Emily

Han är verkligen kanon duktig! han förtjänar det verkligen. Kramar

2010-03-19 @ 19:11:40
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: malin

åh duktiga Emil :)

Åh Therese du skulle sett honom på bubblan då seven streams spela =) upp spelt till tusen alltså :) satt o vråldigga =)

2010-03-20 @ 15:05:45
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0