Hipp Hipp Hurra !!!

... För Malin idag...
Hoppas du får en mysig födelsedag :)

Här rullar dagarna på.
 Foglossningen verkar ha kommit för att stanna.. men jag har överlevt det fyra graviditeter förut och lär väl förmodligen göra det den här graviditeten oxå :)

Det har inte hänt så mycket.. Patrik o Emil va på Spontanhockey igår kvälls.
Tack Elin som stannade här och hjälpte mig...

Och om en liten stund bär det iväg till Ishallen igen.. vanlig träning för Emil.

Sen blir det en lugn helg.. !
Patrik börjar nog jobba på Måndag..vilket jag ser som en fördel för ekonomin, men en nackdel för mig som kommer få dra ett tungt lass här hemma med ryggen som största plåga.. men det fixar sig alltid !

Solen skiner idag, men det ser KALLT ut, och blåsigt.. Jag vill ha vår.

Bye


Kommentarer
Postat av: malin

Aaww tack för gratulationen och presenten e jag jätte glad över, har druckit kaffe i morse och det va riktigt gott och skönt att slippa fixa med perkulatorn för bara någon kopp varje morgon.. :)

Be gärna mig om hjälp Therese om du har mycket ont nu när Patrik börjar jobba igen! Hoppas ni får en mysig söndag :) stor kram

2010-03-14 @ 08:00:22
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0