Dråpligt :)

I natt har jag sovit som ett spann skit rent ut sagt.. foglossningen som jag vart så glad över att slippa har nu kommit smygande och i natt small det till ordentligt så det gick varken att sova på det ena eller andra sättet.. :)

Men upp ska man ändå på morgonen, och iväg med barnen..

Sen gick jag hem, la mig på soffan, kurerade mig med vetekudden, skickade bort Patrik till Adde som tapetserade, och så somnade jag som en gris på soffan.. såå skönt !

Vid kvart i ett va de dags å hämta barnen.. Ebbas dag hade inte vart så bra, inte Hollys heller.. så vi får väl se om det bara va en tillfällighet eller om det är nåt som är på gång att bryta ut.

När vi skulle gå så hittade vi inte Wilmas stövlar, ett par MÖRKGRÅA som hon alltid har.. dom fanns ingenstans.. Ett helt arbetslag va gulliga och engagerade sig o letade igenom varenda skrymlse.. till och med i papperkorgar letade vi.. men nej.. spårlöst borta.. mycket märkligt.

Trots min dåliga natt så va tålamodet ändå på topp och jag o Wilma bestämde oss för att gå hem utan skor..

Lagom jag skulle gå ut genom dörren så ser jag ett par kängor som liknar Wilmas.. fast ROSA... ber en fröken titta efter.. och jo.. mycket riktigt det va Wilmas....

Det märkliga mysteriet va löst..
Patrik hade satt på henne dom Rosa kängorna i morse och vi letade efter hennes MÖRKGRÅ, som jag alltid sätter på henne...
Så är det när männen är hemma och försöker hjälpa till ... :)

Slutet gott allting gott !! Vilken himla tur att jag inte blev arg o irriterad.. då hade jag fått skämmas sen ...hihi

Mommo kom ut till Slite klockan två och vi gick en härlig promenad till affären och till församlingshemmet för att hämta Emil på Onsdagsklubben.

Fick även med oss Sebastian som vi hjälpte över vägen så han kunde gå hem eftersom Edvin va sjuk och Hampus låg och sov.
Även Jonathan följde med oss.. vi som ändå skulle samma väg...

Fika och mat senare så sover nu barnen, och Terese och Jimmie är på väg hit för lite kaffe.. klockan 9 är det GREYS ANATOMY.. älskar man inte det programmet så... ja det är bara helt enkelt bäst.

Hoppas solen fortsätter att skina, det får saker att kännas lite lättare.. eller hur !? Härliga sol !!!


Kommentarer
Postat av: malin

hu det där med foglossning e ingen höjdare direkt :( lider med dig vännen !! det lär ju inte bli bättre just nu .. fast jag endå hoppas de gör de, hoppas att du kan få sova lite bättre i natt .. kramar

2010-03-10 @ 19:55:08
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Stackare, foglossningen är inten hit. Men nu är det inte långt kvar till bebis =) Undrar så vem som bor där inne. En pojke hoppas jag på iaf =)

Tack för hjälpen idag, verkligen supersnällt.

Kramar

2010-03-10 @ 21:54:38
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0