Vilken jävla kul kväll :)

Tack tjejer för en superrolig kväll och natt, med massa skratt !

Det blev ett Dildoparty... hihi... !
Det har tisslats och tasslats bland brudarna, det har skrivits sms så fingrarna har glödit och det har viskats bakom min rygg...
Det enda jag visste va att jag skulle inställa mig hos Elin i lördagskväll och ha med mig ett glatt humör och nåt gott att dricka =)

Där väntade brudarna.. Elin ,Emily ,Johanna (emilys syster) Inga-Lill ( Emilys mamma) Anna och Annica.. på cykel i full fart kom oxå Terese... riktigt kul !!

Sen rullade bilen in och parkerade.. en kvinna, för mig okänd plockade ur en stor resväskka ur skuffen.

Inne hos Elin plockade hon upp allt ifrån massageoljor underkläder och spel till massagestavar i alla möjliga färger och utföranden.
Det blev mycket fnitter och massa asgarv.. ! Riktigt kul va det.. :)

Sen festade vi natten lång... ;) med ett gäng stockholmare som kom förbi och tyckte att Elins och Annas framsida såg inbjudande ut :)

Elins vardagsrumsgolv förvandlades till dansgolv och Lill-lassa somnade i puffen ;) haha

Halv fem va jag hemma... men uppe vid halv 9, pigg och glad !

Tack Patrik för att du är så underbar och låter mig va ute och svänga mina lurviga 30-åriga ben ibland ;)
Utan att det blir gnäll och svid !

Att veta att du tar hand om barnen och Holly utan att det känns jobbigt för dig !

You´re the best !
Älskar dig <3<3

Inga bilder tyvärr.. dom är lagda i den sekretessbelagda mappen på Elins dator :)

TACK TJEJER, FÖR EN SUPER KUL 30-ÅRS ÖVERRASKNING.... <3 <3


Kommentarer
Postat av: Terese

Jimmie undrade om vi sjöng bra vibrationer?? Kram

2010-07-13 @ 20:54:35
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0