Fantastisk vecka....

... har vi lämnat bakom oss...
Ska vi ta det i KORTA drag från början ?

Torsdag :

Jag fyller 30 år... :)

 Mamma och Bempa kom ut på dagen med tårta o sång..

Elin Holly och Adde kom och fikade trots att Elin kände sig krasslig. 
 Fick Fina teckningar från barnen och ett par skor som jag velat ha :)

På kvällen en MYCKET trevlig kväll med tjejerna, Elin Emily och Anna.

Först ett glas vin i kvällssolen utanför Anns sen ner på Mac pizza för några cider och fortsatt trevligt sällskap.. vidare tillbaka till Annas och lite mer vin ute i natten.

Härligt mysigt trevligt.. Underbara människor som finns i mitt liv.. Malin du fattades ... :)




















Fredag :

Jana kom och vi hade en halv dag tillsammans med mys o kaffe o massa prat. Alltid så kul att prata minnen med Jana.. !

På em kom Therese och Casper.. hade med sig present, ett fint ljus med hållare. Tack.. den va jättefin

Ännu mera kaffe o barnen lekte kanon !

På fredagseftermiddagen kom Emily och hämtade Wilma som skulle sova över hos Hampus.
Som hon tjatat om det och nu hade dagen äntligen kommit när det skulle ske:)

En mycket exalterad tjej följde med Emily hem och sov över.. helt själv utan oss.... hela natten
Ni må tro att hon va stolt :)
 Älskade lilla stora Wilma

Framåt halv 8 när Ebba och Emil lagt sig för natten så kom Terese o Jimmie för att fira mig...
Vi intog lite vin o lite shots o lite vin o lite mer shots...

Patrik fick dock hålla sig till cola då han hade jouren om Wilma ringde o ville hem, men det gjorde inte honom något.

Som vanligt blev det en härlig kväll med massa kiknande skratt och roliga bilder...
Jättefina presenter fick jag oxå... tack snälla ni !




























Lördag :

Vaknade pigg och glad klockan halv 7 när Ebba tyckte att de va dags att vakna :)

Patrik tog barnen och åkte ner till Emilys för att hämta hem Wilma.

Jag och Anna styrde kosan mot stan för att inhandla ingredienser till smörgåstårta..
 På kvällen gjorde vi smörgåstårtor i stora lass... ! Tack snälls underbara Anna för hjälpen... !!

Söndag :

Kalas i stora lass :)

Smörgåstårtor i stora lass och fina fina fina underbara bästa fantastiska härliga söta goa rara människor i mitt liv som köpt mig en ny dammsugare... MIN NYA KÄRLEK ;)

ÅÅÅ  vad jag älskar min nya fina blåa vän... som gör ett kanonjobb här hemma.. och som kommer spara mig måånga städtimmar...

Jaja, psyket nästa tänker ni säkert nu..
men ni ska veta hur länge jag dragit min gamla röda efter mig.. tejpat slangen och bytt påsar o filter o de ena med det tredje.. ändå har det känts som en sandlåda på golven efter att den svept fram.. helt ogjort arbete med andra ord

Och en ny dammsugare har kostat alldeles för mycket om vi inte pratar Rusta...

Nu har jag en i städskrubben värd X antal tusen och jag är världens gladaste ... haha... den gör verkligen sitt jobb, och som om det inte vore nog så hörs det knappt..




































Fick massa annat fint oxå.. ett presentkort på 1000 :- på Elgiganten, presentkort på strövet på 800, ett fint halsband i silver óch massa trevliga människor på ett o samma ställe naturligtvis !

Tack alla ni som gratulerat mig på ett eller annat sätt... ! Älskar er alla !!!


Måndag Tisdag och Onsdag :

Trevliga bad i havet, potatissallad, mysig grillkväll med fredrik och familj, en tur till stan för att köpa en efterlängtad extern Hårddisk, fika med Emily, med mera med mera...

Idag har Wilma vart på äventyr med Lena och familjen hennes...

Det är Wilmas namngivelsedag Lena och jimmy är hennes faddrar.

 Dom kom och hämtade henne i förmiddags och hade sen besökt seriegården, kinnerstugan, och poolen i Åminne.
Wilma hade såå mycket att berätta när honm kom hem och det hade vart en hellyckad dag..


Nu ska jag springa ut i tvättstugan.. sen ska jag nog ta en svängom med dammsugaren..

Mycket damm o smuts o sand blir det med fyra barn här hemma som rasar av sig smuts både ute o inne.. men vet n.. det gör mig INGENTING.. för jag har en ny dammsugare :)


Här kommer lite andra härliga bilder...


































Avslutar med en film från midsommarafton...
Alla hade ballonger runt foten.. leken går ut på att trampa sönder varandras ballonger.. sist kvar med hel ballonh vinner...

Här ser ni den sista kampen mellan Elin och Anna....









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0