30 år

...japp... 30 år gammal då =) eller ung.. beror på hur man ser det...

Jag har iallafall 30 års erfarenhet av livet... hehe..

Undrar om man kan använda det som merit när man ska söka jobb sen, det låter flådigt iallafall :)... 30 års erfarenhet.... jo...



Jag o Patrik
måste va 1996

 


Emil har kommit
2003


William har kommit 2004




Jag och Elin



Jag och Elin igen.. kolla in mina läckra glasögon ;)




Jag och mamma



Moffa Simon Mommo Elin och jag på hörnet i flanellskjorta..




Så här minns jag mina barndoms soomrar. Ute med tält och familjen på fårö. ÅÅÅ vad jag älskade dom sommrarna!




Jag




Jag o Patrik för typ.. 12 år sen





hehe... skitgris



Jag o Patrik på vår förlovningsdag 13 september 1997


Domus fotoautomat... :)



Jag o mamma




Jag o mamma igen





Här va jag inte gammal




 APRIL 2003




AUGUSTI 2004




MARS 2007




NOVEMBER 2008



MAJ 2010



Kommentarer
Postat av: Carola

Grattis tant ;o) Underbara bilder. Ha en toppen dag och ät massa tårta! Kramar

2010-07-01 @ 12:33:04
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Emily

Vilka härliga bilder.. man blir glad av att se dom alla. Kramar

2010-07-01 @ 17:29:37
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0