Storm !!

Idag vill man inte gärna ge sig ut, men vad gör man när Emil måste till skolan och Ebbas inskolning är i full gång på dagis.. ?!
 Tur i Oturen så va Patrik hemma i morse så han körde oss, den korta bit.. men vi slapp iallafall snön.. :)

När jag skulle gå hem mötte jag Emily i bilen som undrade om jag kunde hoppa in o sitta kvar med Edvin medans hon lämnade Hampus.
 Det kändes inte så lockande att plocka ut Edvin och det förstår jag! Dessutom fick jag skjuts hem oxå.. värsta lyxen :)

Emily och Edvin stannade på kaffe och nu har jag precis pratat med dagis som ringde och sa att Ebba hade
somnat.. ! Det känns skönt... !

Morgonen blev lite jobbig för henne när jag lämnade.. först sa jag hejdå.. sen kom Elin och lämnade Holly och jag kan tänka mig att det gick upp ett litet hopp för Ebba att Elin kanske skulle ta med sig henne hem.. vilket Elin såklart inte gjorde och det resulterade i ytterligare ett hejdå... !
Hoppas att det blir bättre på fredag.

I morgon får barnen va lediga. Jag ska va på UL i stan 8.30 så barnen får följa med annars blir det så himla tidigt att lämna på dagis.


Kommentarer
Postat av: Emily Hallgren

Håller tummarna för att de ser bättre ut imorgon på ul så du kan ta hand om dina barn som du egentligen vill, de lät konstigt men du förstår väl vad jag menar.. haha.. kramar

2010-02-03 @ 16:56:08
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: linda

lycka till imorgon. hoppas allt ser bra ut!

2010-02-03 @ 18:10:08
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0