Söndag!!

Ja, då va de redan Söndag.. gick upp med tuppen även idag... fotboll i fårösund stod på schemat.
Wilma va pigg och hade vart feberfri sen i går eftermiddags så det kändes roligt att vi kunde åka allesammans tillsammans...

Sagt och gjort.. hämtade upp Anna och Havanna och iväg.. ganska okej vägar faktiskt så det va ju kanon, och en förväntansfull Emil givetvis...!

Jag måste säga att det va himla kul att va me och titta, jag som egentligen inte gillar sport annars.. men oj vilka duktiga ungar vi har :) Och naturligtvis vann som överlägset ... 7-1

Hem och käka lite lunch.
Wilma började gnälla lite men det övergick snart i frossa och ordentliga skakningar...
Febern hade kommit tillbaka, snabbt.
På bara en liten stund så hade hon fått 40 grader :(
Så det blir inge dagis i morrn utan hon får stanna hemma och kurera sig lite.. bli lite ompysslad.. men det tror jag inte hon har nåt emot...

Nu ska jag städa och tvätta.. roligt söndagsgöra.. eller inte... !



Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Mille är oxå risig. Han blir hemma från dagis även han i morgon, med envis hosta och feber. Krya på Er!

2010-02-21 @ 15:27:03
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0