Måndag !!

Ja, så är det.. !

Lämnade barnen i morse på dagis o skola.. skulle ha fikat me Emily men hon kände sig en smula trött med all rätt :)
Det blev en fika me Elin istället.. och medans vi tjattrade så städade Patrik förådet.. !
Fy tusan va skräp man samlar på sig :(
Tippen nästa !!

Hämtade tjejerna kl ett. Då sov Ebba i vagnen o Wilma satt o byggde lego med sina kompisar.

Nu har vi käkat mellis och ska strax gå o hämta Emil på skolan.
Till hösten börjar han i ettan.. tänk att han snart gått ett helt år i förskoleklass...
Häromdagen kom han till mig och sa :

- Mamma, jag har blivit så stor
- Ja, det har du verkligen blivit, varför kom du o tänka på det ? svarade jag
- Jo för att när jag står så här rakt upp och ner,
så är det en bra bit ner till mina fötter


Kommentarer
Postat av: mams

HAhahahahaha!!!!! älskade unge!!! HAn är så jäkla finurlig!!! hahahaha

2010-02-15 @ 21:21:28
Postat av: malin

hahahahaha roliga Emil :) kommer snart på lite kaffe :) kanske i dag??

2010-02-16 @ 06:26:28
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Elin hejdenberg

Vilken härlig unge! :) kramar

2010-02-16 @ 08:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0