Kväller !!

Barnen sover.
 Ebba va en aning svårsomnad idag.. inget bök och stök... hon låg bara vaken och tittade och drog snutten fram och tillbaka i ansiktet.

Patrik ska iväg på innebandy och jag ska väl se om det finns nåt på TV.. klockan 21 är det iallafall premiär för House.
Som jag älskar den serien ! Där snackar vi läkare som aldrig ger upp...

Känner mig trött som bara den, och lite nervös inför ultraljudet på Torsdag.

Just nu händer det ganska mycket.
Ska till läkaren med Ebba den 9:e.
Hon har haft lite hängande ögonlock kan man säga och av en ren tillfällighet så kände jag där förra helgen och upptäckte att det inte alls va ögonlocket som hängde utan en hård knöl stor som en ärta innanför.

Jag försöker inte tänka på det, men jag kan inte smyga med att det sätter igång en hel rad med tankar.... jag tänker inte ens nämna vilka... Tänker inte ta ordet i min mun

Nu lägger jag mig på soffan... får se om jag orkar hålla ögonen öppna :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Therese med familj

Vill bara säga att jag är inne och tittar till er med jämna mellanrum men jag är så dålig på att skriva. Tänker ofta på er i allafall och på Irma o William förstås.

Ta hand om er. Kram Tina, Irmas mamma

2010-02-03 @ 09:36:24
Postat av: malin hejdenberg

hoppas de går bra vid läkaren den 9 .. och att det inte är något allvarligt, så du slipper oroa dig vännen!! kramar

2010-02-03 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0