Jajemensan !

Då har Patrik vart inne och anmält sig som arbetslös på AF.. tog typ 2 minuter...
Och gissa... Nu ringde Arbetsgivarn och sa att det fanns lite jobb.. haha... !
Jaja.. allt är väl bättre än att stämpla kan jag tycka !

Fikade vid Elin och Holly i förmiddags... Fikade vid Elin och Holly, med Emily och alla barnen i eftermiddags.... :)

Va oxå på utvecklingssamtal med Emil.. och om man får lov att skryta lite så är jag faktiskt enbart stolt....!
Han sköter sig som han ska och borde :)

Kaisa hade aldrig hört honom använda ett ovårdat språk till exempel, som annars är mycket populärt på skolan...

Ja, jag är oerhört stolt över Emil... men.. jag vill inte säga att han är väluppfostrad, snarare att jag haft tur... !

Uppfostran är faktiskt inte allt, visst spelar det en viss roll...men är långt ifrån det enda som har betydelse. 
 Jag känner många som kämpar med att vara pedagogiska föräldrar, där barnen växer upp i mycket kärleksfulla hem osv osv.. men där det helt enkelt handlar om andra saker!

Tex hur ens kompisar påverkar en osv .. Ja ni förstår säkert vad jag menar !!

Min poäng är att alla barn är olika, med olika gener.. allt handlar inte om hur man är som föräldrar.. varför man heller aldrig kan gemföra barn med varandra...
tycker jag.

Hoppas jag inte trampat någon på tårna med min stolthet nu...



Nu väntar sedvanliga kvälssysslor :( Disk, plockning av leksaker, tvätt som ska vikas.. ja listan kan göras lång...

Trevlig kväll  


Kommentarer
Postat av: linda

Självklart får man vara stolt över sina barn! Jag har nog aldrig träffat emil om jag tänker efter. Men skryt på du!!!

2010-02-01 @ 20:09:38
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: terese

de e klart man ska skryta om sina barn.. de gör jag ju om casper oxå... tyckte det du skrev om att man inte kan jämföra barn var bra.. emil är ju en riktigt bra unge.. lite lillgammal.. väldigt förståndig!!! casper sa idag att det aldrig finns tid för dom att leka på skolan,, det är ju alltid lektioner... hihi kram

2010-02-01 @ 20:23:56
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Emily

Självklart får man skryta om sina barn. De måste man ju göra ibland.. hehe.. kram

2010-02-01 @ 21:42:43
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0