Fredagen närmar sig !!

...med stormsteg...
Tänk att det redan gått envecka.. vart tar tiden vägen?

Lämnade Emil på skolan i morse och tjejerna på dagis.
Det gick riktigt bra att lämna Ebba.. hon gnällde lite, istället för att gallskrika som hon gjort alla andra dagar.. hoppas det fortsätter så :)

Gick o handlade frallor.. hem till Elin o käka frukost o dricka kaffe me Maffian.. det va bara Emily som fattades :(

Sen gick jag hem och tog en Powernap faktiskt.. det va riktigt skönt vill jag lova.... kanske nåt jag borde, eller snarare skulle behöva varje dag.

Har just kommit hem igen, vart o hämtat tjejerna på dagis och sen Jonathan och Emil på skolan.

Ikväll blir det pannkakor i stora lass.. och då menar jag STORA lass :)

I morgon kväll blir det att gå i säng när barnen går o lägger sig..
Hockeysamling I HEMSE på lördag kl. 09,00..

Sport är verkligen för den morgonpigge har jag märkt *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Terese

jo det gör Jimmie nog. chefen går inte med på att Jimmie jobbar förmiddagar när Jonathan är hos oss för att slippa ha han på fritids. och där av få kvalitets tid. De värsta är att han inte kan säga varför. Jag hörde idag att han arbetskamart ska vara ledig för att han fyller år och han fyller inte ens jämt eller så!! och att han ska ha 1 veckas semester under sportlovet. Jimmie har ju oxå barn.

2010-02-11 @ 18:48:35
Postat av: terese

Jo han är för snäll och han sa att han tänker aldrig mer ställa upp när man inte får ngt tillbaka. En del är fan hopplösa och ser bara tills sitt eget bästa...nej fy

2010-02-11 @ 20:00:52
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja jag är tydligen mobbad.. som vanligt.. haha.. så går de väl när man inte bor i grannskapet. Men snart bor Anna nära mig (hoppas jag) o då ska vi äta frukost varje dag!! haha..



Barnen är typ friska nu så de blir nog jobb för staffan imorgon. Du kasn ju alltid titta ner en sväng om du orkar =) Kram

2010-02-11 @ 21:22:49
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0