Lilla Wilma......

När Ebba fick vattjkoppor så sa Wilma"jag kommer oxå få vattkoppor", med ett stort leende på läpparna.. :)
Nu har hon vattkoppor och hon är inte längre lika road, men jätteduktig... Det kliar o kliar men vi smörjer med Kylbalsam... och så får hon Tavegyl... det funkar bra...

Däremot är hon 10 gånger så många koppor som Ebba, och det fortsätter att komma nya, när de "gamla" spruckit.
Ebbas va snabbt övergående, hennes kom på en dag, sprack några timmar senare, och dagen efter fick hon skorpor.. sen va det klart...
Wilma blir nog dålig lite långre.... är jag rädd för.. !
Men jag stor fortfarande fast vid att jag tycker det är skönt att dom får det NU... !











Ikväll fick Tyra äran att äta själv för första gången :)
Här ser ni reslultatet...

Ja, lite kladdigt, men va tusan... hon hade kul iaf... även om efterarbetet va mindre kul :)













Inga bilder på Emil tyvärr... han har vart på hopckeyträning.. och är han inte iväg o tränar så är han ute o leker, inbland flera timmar i sträck...
Han är inte lätt att fånga på bild me andra ord :)


Och så lite bilder på Ebba, som tar hand om sin docka som oturligt nog oxå fått vattkoppor :)






Kommentarer
Postat av: Emily

Stackars Wilma.. men samtidigt är de ju bra att få det överstökat. Jag hoppas mina barn blivit smittade av dina.

2010-12-15 @ 22:48:21
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0