Knäck i lurarna ????

Mina barn måste ha öronen fulla med knäck, vax, bomull eller nåt som täpper till....
Ingen lyssnar... det bara görs en massa saker som inte ska göras.Jag är så trött på att lyssna på deras tjafs och hela tiden behöva säga till....

       

Så fort Wilma öppnar munnen så kommer Ebba till mig och säger "mamma hon reta mi" eller så säger hon till Wilma "du ljuga"
Fortsätter Wilma att pratar (de behöver inte va me ebba) så säger Ebba "mamma hon reta mi ändå"



Jag är såå trött på allt tjafs....
Den tidiga förmiddan va bra, dom lekte dagis tillsammans... hade jätteroligt... Undrar om dom längtar dit ? Jag tror det !
Får se hur det blir i morgon...

Inga prickar på Tyra eller Wilma... det kommer väl lagom till jul antar jag !

Snart kommer Mommo !!!!!!!














Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner igen det såå väl, mina barn har också knäck i lurarna!!! Nu har sonen fyra olika diagnoser så han har svårt att lyssna på grund av dessa och lilltösen på 3 år (4 i februari) har ett HEMSKT humör. Man blir trött i huvudet av allt. Måste säga att jag älskar att läsa dina inlägg, du är helt otrolig på att skriva, har följt dina inlägg om er William och så även nu, det du skrev om Williams sjukdom var så hjärtskärande så jag såg knappt vad jag läste för tårarna forsade. Men ni är en fantastisk familj och du verkar vara en otrolig mamma och sååå otroligt söta barn. Tack för att du delar med dig av erat liv. Sköt om er/ Åsa

2010-12-07 @ 11:37:22
Postat av: linda

Ja jag är ännu allergisk! Som du skrev så är det en livslång sjukdom. Men när jag bodde över pizzan så spenderade jag dygnet runt i vetemjöl. Nu gör det inget om jag bakar med vetemjöl någon gång i bland. Men jag kan ju säga att jag ser ut som en prickigkorv nu.



Men jag klarar av att baka ibland.

2010-12-07 @ 20:36:34
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0