Helt övertygad......

Det är vattkoppor... välkommen vattkoppor :)

Jag är glad att Ebba får det nu, i så tidigt ålder... Hoppas att Wilma och Tyra oxå får det...

Låter lite sjukt.. men som jag skrev så är det här nog den enda sjukdomen man önskar att barnen får.. för ska dom ändå ha den, om det inte finns några genvägar så röstar jag för att dom får den när dom är små..

Dom som haft den efter dom fyllt 6 pratar om jobbiga jobbiga tider, och komplikationer...

Så är det nån mer som önskar vattkoppor så är ni välkomna hit... ;)



Kommentarer
Postat av: Emily

Ja efter helgen kan mina barn också få det, men inte nu. har inte tid att vara hemma.. hur länge smittar det.?

2010-12-01 @ 21:08:19
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: sanna

Ni hade haft mig och BARNEN på lunch och middag ifall vi inte åkte!! HAhaha

2010-12-01 @ 21:41:55
Postat av: Carola

Ohh vill också ha hehe!

2010-12-02 @ 09:30:10
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0