En stänkare =)

På kvällen igår gick jag hem till Elin, vi skulle träffas allihopa o planera nyår. Det tog sin lilla tid men jag tror att det blev bra tillslut :)
Under tiden jag satt där så fick jag sms av Terese B, ifall vi va sugna på en stänkare, och när dom lockade med Turkisk peppar så kunde jag inte längre motstå.... =)
Så när jag kom  hem så va Terese och Jimmie här.
Vi började spela Kinect Sports... och fyfan vad vi skrattade... det är ju bara för jäkla skoj.. =)

Jag besparar er filmerna ;) men bjuder på några kort....





























Eller va tusan....
Hoppas du inte slår ihjäl mig nu Jimmie :)







TACK FÖR EN KANONKUL KVÄLL !!!!!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hahaha vad kul vi hade!! Vi har väntat dagen lång på detta inlägg:) Man var ju lite rätt att du skulle få till en fullträff i nyllet på mig men det gick ju fint!! Du har iaf den snyggaste boxningsstilen:)

2010-12-29 @ 16:17:35
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Anna Ahlvin

HAHAHAH!!! Shit va roligt... jag har aldrig spelat detta men inser att man kan ha sjukt skoj =) Va roligt att "delta" vid sidan här=) Måste säga att jag gilla dina ljudeffekter Therese=) Haha!!! Tack för detta inlägg... det gjorde mig glad.

2010-12-29 @ 21:37:12
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0