Trist väder...

... idag, men jag ska inte klaga !

Det har inte hänt så mycket här.. det går fantastiskt för Ebba på dagis (än), och ni ska veta hur härligt det känns !!

Igår mötte jag Emily utanför dagis, hon ville ha sällskap till stan och jag som inte handlat nån present till Edvin ännu såg det som en perfekt möjlighet att få det gjort.

Så vi åkte in.. och jisses va man kan va effektiv.. hann med både maxi, skokanonen och en hel del affärer på öster.. på bara 2 timmar.. :)

Sen hem.. hämta barnen på dahis.. tog en kaffeutanför Elins medans brudarna väntade på att potatisen till kroppkakorna skulle svalna.. sen hem en stund innan de va dags att hämta Emil.
Mötte Jonathan och Terese på vägen och dom följde me hem en stund.

Idag har jag möte på fm, sen kommer Jana.. det va läääänge sen.. ! Ska bli kul och ses...! Nu är det dags att gå o lämna lite barn...

Ikväll är det fotbollsträning för Emil...

Bara 12 dagar kvar föresten... Hjääälp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0